8 Mayıs 2009 Cuma

Badem,pirinç, kakao ve Shea yağı içeren Peeling etkili vücut yağı

Buffy
http://www.lushturkey.com/vucut-peeling-badem-fasulye-pirinc-kakao-shea-yagi/product.aspx?productid=254


Pirinç unu, badem unu ve adzuki fasülyesi unu sizi hoş ve pürüzsüz yapacak. Arındırmak, gerginleştirmek ve nemlendirmek için kalçalara ve bacaklara duşta veya banyoda uygulayın.

Tekrar nemlendirici sürmenize gerek kalmıyor,çatlakları azaltıyor,epilasyon sonrası için ideal bir nemlendirici, cildiniz yumuşacık pürüzsüz oluyor!Herkese tavsiye ederim.

Buffy sayesinde duş/banyo sonrası nemlendirici sürmek bitti, duş esnasında kullanıyorum ve çıkıyorum sonuç süper!

Kalıbı vücudumda gezdiriyorum, duruluyorum ve duştan çıkıyorum. Tenim neme doyuyor..Muhteşem!! Sonrasında da çok hafif taze bir koku...Kesinlikle tavsiye ederim,bir gram bile nemlendirici sürmenize gerek kalmıyor!

Yumuşacık, yumuşacık, yumuşacık bacaklar için!

Buffy
http://www.lushturkey.com/vucut-peeling-badem-fasulye-pirinc-kakao-shea-yagi/product.aspx?productid=254



Bu ürünü
Lush Türkiye İnternet Sitesi'nden hemen satın alabilirsiniz..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin