7 Mayıs 2009 Perşembe

Bal, Frenk Limonu, Badem içeren, sigaranın kötü etkilerinden kurtulmaya yardımcı Taze Yüz Maskesi

Brazened Honey
http://www.lushturkey.com/bal-frenk-limonu-ogutulmus-badem-sigaranin-kotu-etkilerinden-kurtulmak-yuz-maskesi/product.aspx?productid=276


Cildine yaptığın eziyetten utandığın zamanlar için yüz maskesi. Göz çevresi haricinde temiz cilde uygulayın. 5-10 dk beklettikten sonra ılık su ile durulayın. Bir kutuda dört kullanım.

Peeling etkili bal kokusu güzel bi maske ama hassas cildi olanlar kullanmasın kızarıklık yapıyo çünkü. anneme diye almıştık ama tüm kutuyu ben kullandım çok iyi geldi yüzüme ;)

Cildime pek de eziyet ettiğim söylenemez ama sonucundan memnun kaldığım kesin :) Peeling özelliği olmasını da seviyorum. Hassas ciltler için biraz fazla olabilir, ben boynumda yanma hissettim ve yıkadığımda kızardığını gördüm ama eğer hassasiyet probleminiz yoksa tazecik bir cilt için tavsiye edebileceğim güzel bir maske.

Kokusu hoş kullanımı kolay, cildini şımartmak isteyenler icin ideal diye düşünüyorum. Lush ürünlerinin geneli için bunu söylemek mümkün, dermatalog bir tanıdığımın tavsiyesi ile tanıştım
Lush ile ve bağımlısı oldum.

Brazened Honey
http://www.lushturkey.com/bal-frenk-limonu-ogutulmus-badem-sigaranin-kotu-etkilerinden-kurtulmak-yuz-maskesi/product.aspx?productid=276



Bu ürünü
Lush Türkiye İnternet Sitesi'nden hemen satın alabilirsiniz..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin