7 Mayıs 2009 Perşembe

Ballı, Çikolatalı, Kalp şeklinde masaj kremi

Soft Coeur (The Honeymooner)
http://www.lushturkey.com/balli-cikolatali-masaj-kremi/kalp-seklinde-masaj-kremi/product.aspx?productid=377


Kalbi iki parçaya ayırın, doğal yağları, kakao ve balı elinizde eriterek hoş, birazda yapışkan bir masaj yapın. (Çarşaflarınızı eski bir havlu ile örtmeyi unutmayın.)

Üç arkadaşıma hediye olarak vermiştim, çok beğenerek kullanıyorlar...

Kokusu gerçekten çok güzel ama bence biraz fazla yağlı, sürürken yapış yapış oluyor ve ortasındaki çikolata etrafı kirletiyor. Sürdükten sonra yumuşak bir peçete ile fazlasını silerseniz daha iyi olur.

Evlilik kurtarır :)) herkese şiddetle tavsiye edilir, hatta hediye edilir. Gerçekten süper bir ürün.

Kokusunu alır almaz hemen aldım. Çok güzel ve lezzetli kokuyor. Yememek için zor tutuyorum kendimi. Ama çok çok koklarsanız bayabiliyor. Hiçbir şey yapmasam çalışma masamın üzerine koyuyorum ve oda mis gibi kokuyor. Tavsiye ederim!

işte bu gercekten müthiş! Afrodizyak etkili olduğu gerçek sanırım.

Müthiş. Sürekli çantamda bulunan ve ders esnasında çantamdan, kafamı içine sokmamı isteyecek kadar güzel kokular yayılmasını sağlayan mucize :))

Hem çok güzel kokuyor hem de cildi yumuşacık yapıyor, mükemmel :)

Mmmmm. benim gibi çikolata bağımlılarının vazgeçemeyeceğini düşündüğüm, tadı da lezzetli olsa tam olacak dedirten müthiş masaj kremi.

Kullanmaya kıyamadığım, doyamadığım
Lush ürünlerimden biri. Bir krem bu kadar mı tatlı kokar, kesinlikle moral yükseltici ve afrodizyak etkili. Erkek arkadaşımın da çok hoşuna gitti. Şekli, kokusu, bıraktığı yumuşacık etki, tek kelimeyle mükemmel. Yalnız insan kendini yememek için zor tutuyo. Bende şöyle yaptım. Bi paket çikolata aldım hem yedim hem de honeymooner'ımla masaj yaptım. İyi ki varsın Lush!

Kalbi ayırmadan kullandığım halde hem kokusunu hem de kalıcılığını çok beğendim. Burdaki yorumlara güvenerek almıştım ki oldukça memnunum. El kremi olarak kullanmanızı tavsiye ederim ,hem uzun süre mis gibi kokuyor hem de çok güzel nemlendiriyor:)

Kokusu mükemmel :) Nemlendirici olarak kullanıyorum, keyfim kaçtığında ellerime sürüp koklayıp direk gülümsüyorum. Mutluluk veriyor ve tabi nemlendirmesi de bonusu.

Muhteşem .. Tamamen şans eseri aldım .. Ama her türlü kullanıyorum :) (parfüm;vücut nemlendiricisi;el kremi;masaj yağı)İnanın ellerimi body butter'ın el için olanından çok daha iyi nemlendiriyor. Şiddetle tavsiye ediyorum.

Masaj şöyle bir yanda dursun, her gece uyumadan ellerime sürüp ellerimi de yüzümün hizasında bir yerlere yerleştirdim mi, benim için en huzurlu uykuların sebebini oluşturur oldu. Huzur, mutluluk ve tutku kaynağı!

Kuzenimde görüp
Lush'a kosma sebebimdir. Kullanmaya kıyamıyorum. Krem ve parfüm niyetine bile kullanılabilir. Yemezseniz tabi...

İnanılmaz güzel bir ürün yaaa. Almayan varsa şiddetle tavsiye ediyorum. Misler gibi çikolata kokuyor ortası, gene çikolata ve bal dolu.

Soft Coeur (The Honeymooner)
http://www.lushturkey.com/balli-cikolatali-masaj-kremi/kalp-seklinde-masaj-kremi/product.aspx?productid=377



Bu ürünü
Lush Türkiye İnternet Sitesi'nden hemen satın alabilirsiniz..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin