9 Mayıs 2009 Cumartesi

Sıkılaştırıcı ve Peeling etkili Naneşekeri Maskesi


Yüzünüz için derin temizleyici, sıkılaştırıcı ve peeling etkili naneşekeri maskesi. Dokunduğu herşeyi parlatır ve tazeler.

Kullanımı: Yüzünüze uygulayın, kurumasını bekleyin, dairesel hareketlerle su ile temizleyin. Yüzünüz için çantanızdaki yeşil dev.

Eveet bu yeşil dev gerçekten çok güzel. Cildimin nefes aldığını hissediyorum ve cildim her zamankinden daha canlı. Kokusu ise müthiş. Herkese tavsiye ederim mükemmel bir ürün.

Daha ilk kullanımda cildinizin nasıl temizlendiğini ve ferahladığını hissediyorsunuz. Birkaç kullanımla beraber cilt kendini topluyor. Ertesi sabah ise cildiniz pırıl pırıl oluyor.

Ben böyle bi ürün görmedim, cildime sürüyorum 25-30 dakika bekletip ovarak yıkıyorum, öyle tatlı ki mis gibi nane kokuyor,sonuç mükemmel cildimin resmen nefes aldığını hissediyorum. Derinlemesine temizliyor, siyah noktalar kayboluyor daha ilginci resmen bebekliğimdeki cildim geri geliyo :) Cildim karma, yani siyah nokta problemim az da olsa hep vardı. Diğer markalara verdiğim paraya acıyorum.

Mask of Magnaminty
http://www.lushturkey.com/bal-kadife-cicegi-camur-adzuki-fasulyeli-yuz-vucut-maskesi/product.aspx?productid=144


Bu ürünü Lush Türkiye İnternet Sitesi'nden hemen satın alabilirsiniz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin