7 Mayıs 2009 Perşembe

Lavanta, Gül içeren Peeling etkili Yüz Maskesi

Love Lettuce
http://www.lushturkey.com/lavanta-gul-iceren-peeling-yuz-maskesi/product.aspx?productid=174


Göz çevresi haricinde temiz cilde uygulayın. 5-10 dk. beklettikten sonra masaj yaparak ılık su ile durulayın. Bir kutuda dört kullanım.

İlk taze maskem
Love Lettuce mis gibi lavanta kokuyor :) Banyodan sonra uyguladım, önce az miktar alıp dairesel hareketlerle peeling yaptım sonra daha bol sürüp beklettim, fakat süylendiği gibi 5 dak degil 20 dk tuttum cildimde, ovarak duruladım. Siyah noktalara gerçekten iyi geliyor bu maske, birde cildi yumuşacık bırakan birşeyler var içinde, hem temizleyip hem de besliyor sanki. Diğer peeling ürünlerimde siyah noktalar hafifler ama yarım saate kalmadan geri dönerdi. Love Lettuce gerçekten başarılı. Mutlaka kullanın derim. I love yo Lush :)
müthiş bir maske...

Genel olarak cilt problemim yok ancak burnumun üzerindeki siyah noktalardan ne kullandıysam kurtulamadım. Bu ürünü 3 hafta süreyle düzenli olarak kullandım, az da olsa bir etkisi oldu.

Maskelerin Kraliçesi.. siyah nokta takıntılı bi hatun olarak tonla para bayılıp aldığım güya süper markaların scrublarının hemen hepsinden daha fazla işe yarıyor kesinlikle
(düzenli kullanabilirsem tabii) :)

Love Lettuce
http://www.lushturkey.com/lavanta-gul-iceren-peeling-yuz-maskesi/product.aspx?productid=174





Bu ürünü
Lush Türkiye İnternet Sitesi'nden hemen satın alabilirsiniz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin